Nauka Śpiewu

nauka gry

Kokotów - Studio Muzyki

na pianinie

flecie prostym

puzonie

keyboardzie

nauka gry na pianinie

profesjonalne

lekcje

muzyki

Małgorzata Lesiewicz

Krzysztof Przybył

Studio Muzyki Kokotów Kokotów Studio Muzyki Kokotow Studio Muzyki

Zapraszamy do STUDIA MUZYKI na zajęcia indywidualne lub zbiorowe : zespoły kameralne, duety. Prowadzimy konsultacje dla osób, które kształcą się zawodowo oraz dla osób dla których muzyka jest rozrywką i sposobem, aby spędzić atrakcyjnie czas. Nauczamy interpretacji muzyki w różnych stylach: klasycznym oraz w szerokim pojęciu muzyki popularnej . Lekcje odbywają się cały rok, również w czasie ferii i wakacji. Naukę można rozpocząć w dowolnym momencie roku szkolnego, z dowolnego poziomu nauczania i oczywiście wybrać dowolne zajęcia. Zajęcia prowadzą mgr Małgorzata Lesiewicz oraz mgr Krzysztof Przybył.
Serdecznie zapraszamy rodziców / opiekunów, aby byli obecni podczas lekcji.
Wszystkich zainteresowanych serdecznie zapraszamy do STUDIA MUZYKI !


nauka śpiewu

mgr Małgorzata Lesiewicz-Przybył


Zapraszamy na strony internetowe:

Lesiewicz-Przybył Małgorzata - portfolio
www.lesiewicz-przybyl.pl

Lesiewicz-Przybył Małgorzata - fonografia / opera, pieśń klasyczna
www.lesiewicz-fonografia.pl

Duet wokalno-instrumentalny "The white coffee" Małgorzata Lesiewicz i Krzysztof Przybył


Nagrania z koncertów Małgorzaty Lesiewicz Przybył:

Jacques Offenbach - " Les Contes d’Hoffmann " aria - Olimpia
Giacomo Puccini - " Madama Butterfly " aria
G. Verdi - " Ernani " aria - Elwira

Małgorzata Lesiewicz Przybył ukończyła z wyróżnieniem klasę fortepianu w Szkole Muzycznej II stopnia w Szczecinie. Studiowała na Wydziale II Instrumentalnym w klasie fortepianu, następnie na Wydziale III Wokalno Aktorskim. Była stypendystką Stiftung Mozarteum w Salzburgu. Zastała finalistką konkursów im. J. Kiepury i A. Sari. Co więcej, została laureatką na dwóch prestiżowych międzynarodowych konkursach wokalnych im. M. Callas w Atenach i im. M. Canals w Barcelonie. W Atenach otrzymała Srebrny Medal im. Marii Callas. Na scenie operowej i operetkowej wykonała wiele głównych ról sopranowych: Pamina "Die Zauberflote", Gilda "Rigoletto", Violetta Valery "La Traviata", Małgorzata "Faust", Mimi "La Boheme", Micaela "Carmen", Oscar "Un Ballo in Maschera", Olimpia, Giulietta, Antonia, Stella "Les Contes d'Hoffmann". Małgorzata wystąpiła na scenie Teatru Narodowego w Warszawie w roli Małgorzaty "Faust" i Królowej Rosamundy "Król Ubu". Śpiewała w wielu krajach Europy i w Japonii. Wykonuje również utwory oratoryjne i kantatowe. prezentacja zdjęć ze spektakli... Jej repertuar obejmuje najbardziej znane dzieła z tego gatunku. Występowała w formie recitali operowych w Filharmonii Monachijskiej, Filharmonii Berlińskiej im. Herberta von Karajana, we Freiburgu, Bazylei, Gewandhausen w Lipsku, Ton Halle w Zurychu. Dokonała nagrań arii operowych z Wielką Orkiestrą Symfoniczną Polskiego Radia w Katowicach oraz w Radiu Szczecin. Występuje z recitalami słynnych arii, pieśni i musicali. Obecnie poświęca najwięcej czasu pracy pedagogicznej, prowadzie lekcje śpiewu i gry na fortepianie. Pracuje nad wydaniem podręcznika do nauki gry na fortepianie dla najmłodszych dzieci, podręcznika nauki śpiewu dla wokalistów oraz przygotowuje płytę z nagraniami pieśni polskich również z własnym akompaniamentem.


Charls Gounod - " Faust " ______ partia - Marguerite
Faust-Malgorzata

“...Podniosłym odkryciem wieczoru bez pytań była Lesiewicz Małgorzata w roli Margarethe. Jej silny, przy tym we wszystkich rejestrach rozległy i w barwie ciekawy głos obdarował publicznośc, ze śpiewnym uczuciem, brylantowy w górach i nadzwyczajną organizacją frazy godny Primadonnefest. Ta sopranistka śpiewała odbiegając od reszty. Ona jest, mówiąc wprost, w klasie najwyższej pomiędzy protagonistami...”

tłumaczenie artykułu z gazety “Sudwest - Presse” von Urlich Dalm “Lesiewicz M."

" ... chociaż operuje głosem o cieplejszej barwie, nadaje tej postaci rysy tragiczne.Małgorzata w jej wykonaniu od początku nosi w sobie poczucie nieuchronności przeznaczenia i fatalizmu, podobny bohaterom starożytnych dramatów. Cała rola zbudowana jest przez nią jakby na jednym wielkim crescendo, dążącym do finalnej sceny śmierci...”

“Gazeta Wyborcza” - Ewa Siemdaj

Giuseppe Verdi - " La Traviata" ______ partia - Violetta
Violetta-Traviata
Giacomo Puccini - " La Boheme" ______ partia - Mimi
Mimi-Cyganeria

“...W roli Mimi występuje Małgorzata Lesiewicz Przybył. "Gdy jesteśmy zakochani, słyszymy w powietrzu muzykę Pucciniego" - "przekonywała w jednym ze swych filmów Barbara Streisand. Cyganeria to jedna z takich historii." “Świetnie wypadła jako Mimi Małgorzata Lesiewicz, której delikatnej barwy sopran liryczny idealnie sprawdził się w tej partii. Także jej gra aktorska była niezwykle przekonująca,...”

 

“gazeta Wyborcza” 2000r -02-06 Ewa Cichoń

 

...aktorstwo i walory wokalne M. Lesiewicz: ładna postać prostej dziewczyny... ukazała wszystkie walory swego bogatego głosu..."


A. Woźniakowska, Dziennik Polski

Giuseppe Verdi - " Rigoletto" ______ partia - Gilda
Gilda-Rigoletto
Giuseppe Verdi - " Bal maskowy " ______ partia - Oscar
Bal maskowy - Oscar

“...“Bal maskowy”: “Małgorzata Lesiewicz, dzięki której papierowa rola pazia Oscara nabrała życia”

 

“Rzeczpospolita” J.Marczyński

 

“Niekwestionowaną gwiazdą obydwu obsad okazała się Małgorzata Lesiewicz , dla której spodenkowa rola pazia Oscara pozostaje w pełnej zgodzie z naturalnymi warunkami wokalnymi, obejmującymi lekką koloraturę”-

 

“Kultura” L.Czapliński


...”podziwialiśmy wyjątkowo śliczny sopran Oscara” - “Gazeta Krakowska” A.Ginał

 

... na wyróżnienie zasłużyła także Małgorzata Lesiewicz, czyniąc perełkę wokalną z drugoplanowej partii pazia Oskara


B.Gancarz,Krakowski "Gość Niedzielny"


“Świetnym paziem Oscarem była Małgorzata Lesiewicz” - “Ruch Muzyczny” J. Kański

Solistyczne koncerty w salach filharonii:
Lesiewicz-Koncerty

Małgorzata śpiewała w wielu teatrach operowych, słynnych salach koncertowych w Europie i Japonii: Leipzig - Gewandhaus, Freiburg - Konzerthaus, Berlin - Philharmonie, Dresden - Kulturpalast, Hamburg - Musikhalle, Basel - Casino, Zurich - Tonhalle, Luzern - Kult. & Kongr.-zentrum, Munchen - Philharmonie.


“Czysto i przekonująco interpretowała Małgorzata Lesiewicz arię Butterfly z opery G. Pucciniego... została nagrodzona olbrzymim aplazem... Występy sopranistki M. Lesiewicz były punktami szczytowymi tego zróżnicowanego programu. Nie tylko dlatego, że za każdym razem sopranistka występowała w jeszcze piękniejszej sukni, lecz ze względu na jej głos i sposób interpretowania arii. Norma Belliniego, albo aria Małgorzaty z Fausta Ch. Gounoda były przez nią delikatnie i uczuciowo przedstawione.”

 

tłumaczenie artykułu z gazety “Einbecker Morgenpost”

Georges Bizet- " Carmen" ______ partia - Micaela
Lesiewicz Micaela
Solistyczne koncerty w recitalach pieśniarskich
Lesiewicz - recitale

“Recital wokalny Malgorzaty Lesiewicz Przybył - Precyzja pieśni- ... Artyska ta znana jest głownie z udanych kreacji na krakowskiej scenie operowej ( m.in. Macaela, Małgorzata, Pamina, Mimi, Traviata, Hanna ). Tym razem dała się poznać, jako wrażliwa i przekonująca interpretatorka pieśni...

Małgorzata Lesiewicz śpiewa subtelnie i dokładnie. Potrafi oddac klimat i nastrój wykonywanego utworu. Jej głos jest dźwięczny, swobodny i nośny w brzmieniu. Posiada przy tym ładną ciepłą barwę. I tak brzmiał w całym omawinym recitalu. Przy fortepianie doc Jacek Bylica.

 

”Gosc Niedzielny” - Jan Korczak

Johann Strauss- " Zemsta nietoperza" ______ partia - Rosalinda
Lesiewicz_Rosalinda

Małgorzata śpiewała partie ciekawych i barwnych dam w wielu słynnych operetkach.
“Podczas tego wieczoru gwiazdą była sopranistka z Krakowa Małgorzata Lesiewicz Przybył, śpiewała partię Rosalindy z “Zemsty nietoperza” i Saffi z ” Barona cygańskiego“.


tłumaczenie artykułu z gazety “Kieler Nachrichten” Enno Neuendorf


Johann Strauss " Baron cygański" ______ partia - Saffi
Lesiewicz_Baron cyganski


Jacek Chodorowski: "Polscy śpiewacy"


rozdział: Małgorzata Lesiewicz Przybył

książka wydana w 2010r; fragmenty:

 

" Małgorzata Lesiewicz-Przybył w Operze Krakowskiej znalazła się w 1992 roku debiutując w niej partią Gildy w „Rigoletcie” Verdiego... Uwagę zwróciła na siebie podczas premierowego przedstawienia „Balu maskowego”...Wystąpiła wówczas w partii pazia Oskara tworząc autentyczną kreację wokalno-aktorską. Jeden z recenzentów napisał wtedy: na wyróżnienie zasłużyła także Małgorzata Lesiewicz, czyniąc perełkę wokalną z drugoplanowej partii pazia Oskara (B.Gancarz,Krakowski Gość Niedzielny). Kolejne partie podejmowane w Krakowie: Fenena w „Nabucco”, Violetta w „Traviacie”, trzy partie w „Opowieściach Hoffmanna”, Hanna w „Strasznym dworze”, Małgorzata w „Fauście”, Micaela w „Carmen”, Rozamunda w „ Ubu Rex” i Pamina w „Czarodziejskim flecie” przynoszą młodej artystce sukcesy. Szczególnie chwalona jest za Małgorzatę wprost wymarzona Małgorzata) i Micaelę (dźwięczny, namiętny głos oraz urokliwa, wzruszająca i pewnie śpiewająca) . Partią Małgorzaty debiutowała także na scenie Teatru Wielkiego w Warszawie w 1997 roku z powodzeniem śpiewając w kilku spektaklach tej opery na stołecznej scenie. Także sukcesy przyniosła jej Hanna ( śpiewa krystalicznie czystym głosem o ciekawej i ładnej barwie). Kreacją sceniczną stała się niewątpliwie jej interpretacja Mimi w „Cyganerii” Pucciniego (Opera Krakowska, 2000 r.). Recenzenci podkreślali i aktorstwo i walory wokalne M. Lesiewicz: ładna postać prostej dziewczyny... ukazała wszystkie walory swego bogatego głosu (A. Woźniakowska, Dziennik Polski), Świetnie wypadła jako Mimi Małgorzata Lesiewicz, której delikatnej barwy sopran liryczny idealnie sprawdził się w tej partii. Także jej gra aktorska była niezwykle przekonująca (E. Cichoń, Gazeta Wyborcza) – to tylko dwie z kilku równie świetnych recenzji. Występując z zespołem Opery Krakowskiej także i za granicą (Niemcy, Belgia, Holandia, Szwajcaria, Francja) zyskiwała wysokie oceny swego kunsztu wokalnego również i u tamtejszej publiczności i krytyków. Oto fragment recenzji z „Fausta” z udziałem artystki: centralną postać Małgorzaty wypełniła głębokim uczuciem Małgorzata Lesiewicz. Jej jasny sopran ukazał całe bogactwo możliwości wyrazowych, które znalazły swe dramatyczne apogeum przede wszystkim w końcowej scenie opery (Hanauer Stadthalle, „Kultur”,1998).Małgorzata Lesiewicz urodziła się w Szczecinie. Tam też podjęła naukę muzyki (szkoła muzyczna II stopnia, klasa fortepianu, ukończona z wyróznieniem). Start nie był trudny, naturalne predyspozycje muzyczne tkwiły bowiem w przyszłej artystce.Studia wokalne ukończyła M.Lesiewicz na Akademii Muzycznej w Poznaniu w 1988 roku (w kl. prof. Bożeny Karłowskiej), wcześniej (w 1984 ) w klasie fortepianu doc. Jana Jasińskiego. Jeszcze w czasie studiów związała się z Operą w Szczecinie (1986-1989) śpiewając tam Mimi i Hannę, a już po studiach została finalistką konkursów wokalnych im. J. Kiepury w Krynicy i im. A. Sari w Nowym Sączu (1988). Rok później przywiozła trzecią nagrodę i Srebrny Medal z Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Marii Callas w Atenach, a w 1990 powtórzyła ten sukces na również Międzynarodowym Konkursie im. M. Canals w Barcelonie. Po krótkim pobycie w Operze Wrocławskiej (1991-1992, Gilda i Violetta) została solistką Opery Krakowskiej, w której pozostaje do dziś I w której, obok partii operowych, podejmuje także repertuar operetkowy: Gabriela w „Wiedeńskiej krwi” (1997, satysfakcję wokalną sprawiła Małgorzata Lesiewicz, występująca po raz pierwszy w operetkowej roli. Śpiewała z dużą kulturą muzyczną,panując nad głosem we wszystkich rejestrach, a i na scenie też potrafiła się znaleźć- pisał R. Pasternak w Gazecie Wyborczej), Liza w „Krainie uśmiechu” (1998) i Laura w „Studencie żebraku” (2002). Artystka, choć jej domeną pozostaje scena operowa, podejmuje również repertuar oratoryjny (m. in. Haendel, Mendelssohn, Orff ) i pieśniarski (m. in. Szymanowski, Karłowicz, Moniuszko, Różycki, Żeleński, Schubert, Schumann, Liszt, Rachmaninow). Daje liczne koncerty estradowe w kraju i za granicą (m. in. Lipsk, Berlin, Monachium, Hamburg, Freiburg, Zurych, Bazylea). Występuje gościnnie na scenach krajowych teatrów operowych: Warszawa (Małgorzata),Gdańsk (Mimi, Violetta), Szczecin (Violetta), Kielce (Hanna). Małgorzata Lesiewicz dysponuje sopranem lirycznym. Jest to głos nośny, srebrzysty w barwie, swobodny i wyrównany we wszystkich rejestrach. Artystka śpiewa bardzo kulturalnie zachowując płynność kantyleny. W swych interpretacjach operowych umie znaleźć właściwe środki wyrazu dla odtwarzanej partii, potrafi wzruszyć i przekonać. W wykonawstwie pieśni bywa emocjonalna, pozostając subtelną i precyzyjną w oddawaniu klimatu i nastroju utworów. Swoje twórcze zainteresowania spełnia również w malarstwie. Kwiaty i pejzaże – to główne tematyczne wątki twórczości krakowskiej artystki. W malarstwie znajduję spokój i ukojenie. Prawdziwe barwy natury pozwalają mi pobudzać nowe pasje do sztuki – mówi. Prywatnie wyjątkowo komunikatywna i sympatyczna osoba, nie stroni też i od domowego muzykowania (mąż śpiewaczki, Krzysztof, gra na puzonie)...."